ibland undrar man ju ....

asså gaah, dagen började skitbra, verkligen skiiita bra..
men den slutar så pungsvettigt så jag dör,
förstår inte hur de kan gå från happyface till riktigt badly sadface.

och om man är lessen, asså gah, känns inte som om jag har nåra vänner alls, känns inte som om någon bryr sig alls,
jag e trött på å ge å ge å ge och bry mig satan om alla när ingen endå bryr sig tillbaka ?
men skulle man en gång sluta bry sig, fatta vilket liv de skulle bli då eller? för då är de ju så jävla viktigt å hejåhå som man igentligen skiter fullständigt i, när jag själv har sånna större problem.

ibland gäller de att man väljer sina val noga,
och allas val idag kan ju bara köra upp en gurka i rumpan, för de valet sög.

mitt hjärta har ont, mitt huve har ont, hela min jävla kropp har ont,
men vänta, varför skriver jag ens, ingen bryr sig anyway,
fan fuck off å hör inte av er till mig nå ner,

finns ett par vettiga människor där ute, men vetifan vart dom har tagit vägen, signalen är död = braindead,

ta er en riktig funderare...
de ska jag med göra,

vi hasch, hare braj, tjuuh

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0