nuuu är de laan !

såja, nu sitter jag på lanet jag snackade om i tidigare inlägg,
vi har spelat cs ahahah och de gick jätte bra faktist, eller aaa bättre än vad jag trodde,
fast jag råkar sitta med världens huvudvärk och världens mensvärk, så är inte så übersugen att hänga kvar här enda tills imorron, ska ringa morsan om ett tag å se vad hon gör (=
snart ska vi spela lite mer cs, och aa, mer cs helt enkelt,
just nu sitter jag och snackar med tuttis, alltid lika trevligt (=

haha appråpå ingenting,
va folk hittar på grejer... sebbe sitter och tuggar på koffein tuggumin haha, eller energituggumin som de heter, hahah helt sjukt, menmen, ska man sälja saker så ska man hitta på " bra " saker också,
nejnej.

resterande helgen så blire kräftskiva imorron, och sen mys med sebb,
på söndag ska jag också va med sebbe då han bara är min och ingenannans, är as sugen på att baka bullar, så vi ska se om de blir nå sånt,

nu ska jag fortsätta och snacka med tuttis, sen så fort spelet har laddat klart så ska vi lira lite (=
hörs, pusspåer, love schmidt <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0