nya favoriten katrin zytomierska

som rubriken nya favoriten !
hon är ju så fruktansvärt skön, finner inga ord, helt fucking underbar.
satt och glodde igenom varje youtube klipp jag kunde hitta på henne igår, mums asså, en riktig pudding
vet inte vad jag ska skriva, känner inte människan, men grr, är helt fascinerad, kan man skriva så ??
hur som helst, jag skriver så iallafall,

meen annars, vaknade jag upp brevid älsklingen vilket alltid är lika undebart, drog iväg till haninge en sväng, å nu sitter jag här.

nu när jag sitter å skriver så känns detta inlägg helt meningslöst, därför att jag har absolut ingenting å skriva.

skriver senare istället ska glo film, STORT CREDIT TILL KATRIN, höörs. love schmidt <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0