länge sen sist, men tjena mors igen hahah xd

asså, har en sak som e så jävla asa tråkig.
jag har fucking haft urinvägsinfektion sedan den 15 juni.
idag är de den 24 agusti, så de är alltså över 2 månader.
å under denna period, ni som har haft de. ni vet
man blir grinig, tjurig, de är inte skönt någonstans, man är helt enkelt inte på humör...
å jag vill bara passa på å säga att min pojkvän är världens underbaraste som orkar stå ut med mig,
fan asså, fram och tillbaka hoss olika läkare.
måste ta tag i de här ordentligt. för de här kan fan inte fortsätta såhär !!
vi får se hur de blir.

förövrigt är jag sjuk nu, är dunder förkyld, med värsta smärtorna fanimig överallt. såsig. osv.

tur att jag har mitt solsken som lyser upp min dag <3 PUSS ÄLSKLING


vet inte mer jag kan skriva, känner att jag måste lägga mig i sängen innan jag dör på hel tid ! <3 puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0