fyfan för alla jävla äckliga människor

ASSÅ JAG BLIR SÅ JÄVLA TRÖTTT ! och lessen.
jag som snäll människa ställer upp, försöker hjälpa så många som de går, anpassar mig efter folk hela tiden .
å jag märker, dock inte första gången, men nu rejält.. hur jävla fittiga människor är mot mig,
inte bara en eller två, utan FLERA !känns som alla. vet de typ är, fyfan för er.
behandla mig som en vän annars får de va. idioter.


jag är ledsen, tack vare er. BRA VÄNNER JAG HAR, eller hur ?



fuck ya all, förutom mamma <3<3


Kommentarer
Postat av: denise

det här inlägget vill jag bara kasta i en soptunna, för du bad precis alla dina vänner dra åt helvete och blir bara irriterad av att titta på de.

2010-07-14 @ 11:29:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0