shiit sommaren tar över

går i perioder när man pallar blogga. och åter igen är de att man skriver för att skriva av sig.
¨
sommaren är verkligen här nu. jag som har längtat så..
värme... me love soo mucho. idag har de kanske varit liiite väl varmt.
men va fasiken, de är inte ofta man ser solen nu förtiden...
jag har även jobbat ii en vecka nu, ska påbörja min andra vecka imorron :)
känns skönt sen när kulorna väl trillar in .

idag är första gången.. tror jag, eller som jag har lagt märke till.. som jag å min snuttiplutt sover ifrån varnadra, de känns snuskigt jobbigt.
älskar varit kvällsgos ! och idag blire inget.. morgonmys är också en höjdare. men de blir inget med de heller.
kommer krama ihjäl stackarn sen när vi ses sen senare imorron !
vad gör man inte ?
förutom crippa som jag är helt besatt av :D hahaha *blink
så finns de tre tjejer jag har fastnat väl mycke för.
å jag blir lite putt nu när varken ni eller ( jag * HOST ) hör av mig,
som om de bara rinner ut i sanden ? är de för att de är sommar? för jag har skaffat pojkvän ? eller vad händer liksom.
 

 

 

förutom de så känns allt så fruktansvärt underbart just nu..
fast. nu måste jag sluta skriva.
ska upp tidigt imorron wiiiehoe.

AA juste vänta..
älsko har kirrat ny telefon. å fyfan va avis jag är.
den telefonen jag gått å dregglat efter i över ett år gick han och köpte på ett knyck. jeeffla buug.
sådär ja ;p
godnatt pyssgörkor

 


Kommentarer
Postat av: Hanna

omg, har inte läst din blogg på evigheter. du är så söt Ida! Lova höra av dig så fort du är pigg och orkar ses en sväng! KRYA PÅ DIG <3333

2010-09-15 @ 12:32:05
URL: http://hannathiberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0