änu en härlig dag :)

dagen har idag har varit jätte trevlig.
har träffat sebbe, har varit på hans mammas dagis och hälsat på småbarnen, hur söta som helst :) wiie.
sen har vi varit på biltema och fixat lite grejer, sen har vi glidit runt i haninge centrum och kollat på massa kläder å skit :)
har kollat film å tv haft kul :) skrattat mycke, hahahha .
de har faktist varit extra roligt och vara med sebbe idag. så himmla snäll.
norpade hans tior idag också hahah.
nej men aa :) så kan de gå
märkte när jag kom hem att jag dock hade tappat mitt favoritörhänge å de sög ju seriöst anushuvud,
men jag hoppas sebbe kan leta lite och att han hittar de... :) de betyder lite extra för mig eftersom jag har fått de från mig bror, pluss att de är ett as porrigt örhänge också :)
menmen,, shit happens ibland, å jag önskar att all jävla skit kan sluta å hända hela jävla tiden :)
men glädjelikt nog så har jag haft väldigt kul å mått jävligt bra dom senaste dagarna.
hur som helst:)
nu ska jag nog fanimig knoppa. kolla lite tv :) skriva med någon trevlig om någon trevlig har lust att skriva hahha,
men annars så :)
föresten, screw pizza express som tog typ 2 timmar på sig att leverar mig jävla mat,
liksom man beställer när man börjar bli hunrig och hinner fucking dö innan man får mat,
jag svalt ihjäl på riktigt.. men jag lever nu igen.. bara så ni vet:)

haha seriöst sveriges i särklass jävla vackraste bild
jag och sebb idag mohaha

hahha och när jag endå håller på så måste jag lägga in en liten rolig bild på min bror också :D


HHAHAHH :D så jävla snygg asså :D

aja skitsamma :)
nu ska jag slappa sönder:)
puss godnatt <3

Kommentarer
Postat av: Anonym

Sämst

2010-03-02 @ 10:45:21
Postat av: ida

vad är de som är sämst?

2010-03-02 @ 15:19:41
URL: http://idaschmidt.blogg.se/
Postat av: Daniel

Hejsan! Du har en väldigt fin blogg tycker jag :D Är allt bra med dig :) ?

2010-03-02 @ 15:28:29
URL: http://danielhenningsson.blogg.se/
Postat av: ida

hejhej :)

tack så mycket.

jofan de rullar på :P själv?

2010-03-02 @ 23:05:29
URL: http://idaschmidt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0