anusdag!

dagen började uruselt.
min bror va inte världens snällaste imorse.
men men, ärligheten svider väl ibland antar jag.
klart jag tar åt mig eftersom att jag bryr mig så mycke om honom.
sen blev de värsta kallabaliken mellan mig å en snubbe om precis ingenting. som också gjorde mig jättejätte lessen.

men sen kom snubbe nr2 och så jättefina saker om mig, å va allmänt snäll å hjälpte mig så mycke han kunde,
då blev jag lite gladare iallafall.

har varit uppe och skottat taket idag tillsammans med min bror, haha . eller aa han fick självklart göra grovjobbet, jag försökte finslipa lite,.. men misslyckades rejält, så jag hoppade ner å gick in å kolla på jönsonligan istället, och käka glass :) wieho.

ska snart kolla avatar med familjen, ska bli lite små kul sådär...
hoppas filmen är så bra som alla säger att den är...

kanske tar en prommis senare sen också, får se.
blir la najs hoppas jag .
ska glida nu.
tjingeling tja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0