bloggtajm !

haahhaa :D fattar inte varför jag alltid ska blogga så jävla sent, menmen har väl helt enkelt inte tid förens nu... :)
vaknade runt 11rycket, gick upp käkade frulle, gick å la mig igen, vaknade vid två :) hoppade in i duschen, sminkade mig fixade håret, drog iväg till sebbe sa grattis, lämnade en fet bukett och lite presenter.
därefter åkte jag vidare och hämtade upp crippa :)
han följde med hem. vi har suttit och tittat os, tills vi skulle äta :) och sedan så har vi hunnit kolla på nästan tre filmer ;o
lilljönssonligan cornflakescupen, lillajönssonligan sommarkollo, och sen stora jönsonligan spelar högt :D
hahaha as bra filmer verkligen, och ja , jag somade, " crippa-också " hahha not :)
nej men jag har haft skittrevligt... verkligen =) de är alltid lika trevligt att vara med dig konstigt nog, även fast jag försökte dampa ett tag och verka skitgrinig, gick väl bra till en början, men sen aa? är inte så långsint heller, men vafan endå :)
har värsta mensvärken om någon undrar :) tänkte att jag ska va jätte ful nu också å kolla klart de vi inte såg klart.
skjussade precis hem crippa :) sååå :) jaaaaa :D  de hade jag tänkt och göra. och sen blire sängen.. längtar lite till imorron faktist, känner mig extra taggad just nu, känner mig glad å grejer, wooho !
och pappa. jag tänker på dig !! :) lycka till .

ska göra de jag ska göra nu och sedan slagga :D
men vi hörs ;p
godnatt <3

hahah min laptop igång, sen tittar vi på sommarkollo hära :) och sen äre os hockeyfinal i bakruden :) grattis canada btw, jag höll hårt på er !

hahah här e finaste bilden på mig å crippa som togs ikväll ! förstår ni då att bilderna inte blev dom vackraste om jag valde den här bilden som den finaste, HAHHA :)

tröttercrippa :) mohaha så söt så!


btw, man kanske ska skriva texten åvanför bilden istället? annars blire helt mongo när man läser ju hahha, tänkte på de nyss, men jag orkar inte bry mig.. skitsamma :D
tack förikväll, haft skit trevligt.
godnatt igen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0