crippa pippa !

än en dag med crippa :) alltid lika trevligt.
har lyckats se änu mer filmer, wiihoe.
orkar inte berätta allt i detalj,..
men jag mår riktigt bra iallafall, glad.. huvet funkar, hjärtat funkar, hela kroppen funkar :)
känns så jävla bra.

måndag imorron, får se va som händer då :) you'll never know !
ska fan hoppa till sängs snart,
eller lol ligger redan i sängen IGEN, men aa lägga mig för natten liksom..

stor del av mitt braiga humör är faktist crippa, å jag vill ge han mycke credit för de!
sen har jag ju även denise, sara, tuttis, david, linus och andra fina vänner.
you to good to be true :)
så jävla fint att de finns fler för mig, inte bara en jag tär mig till, utan flera.
ni är alla jävligt bra, bara de att crippa råkar va lite lite bättre bara (a) pyttelite, kanske *-) kanske inte :)
just nu är han de iallafall ! :)
och nu ska jag sova känner jag, börjar svammla iväg hahaha
fin dag, tack och hej ;p godnatt,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0