dä ä bäätre!

förra inlägget va 100% sant, men känner endå att jag vill ge han lite credit.
han erbjöd sig att skjussa mig, vi har rett ut allt på de stadiet, så han blev snäll senare sen.
blir bara så trött på människor förövrigt, delvis lite han dåra, å eftersom de va han jag snackade om så antar jag att de gick ut mestadels över han ,
skitesamma, nya tag liksom,
crippa ringde mig å då blev jag genast gladare :)
sen har jag varit nere med linus och stefan och kollat på tv medans dom har lirat, å de va också najs :) hihiih.
ska väl sova strax tror jag, e fan trött:) men vi får se.
har några roliga inne på msn nu som jag sitter å tjötar med:)
hör kanske av mig senare;) ananrs får vi se mohaha .
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0