.....................

de är som om jag har förlorat någon jag älskade så,
när jag va glad. och vi va lyckliga va allt som så jävla perfekt.
minns tillbaka å mina tårar bara rinner ner .
jag känner inget på de sättet, men jag ser tillbaka på hur fint vi hade de,
kan inte berga mig tills jag får känna så igen.
vill ha någon att ta hand om. att bry mig om, köpa grejer till, städa diska, fan allt de nu krävs.
allt jag begär är att du älskar mig tillbaka.

idag har varit en allmän jävla emodag, asså slutet mot kvällen,
inget blev som planerat.
orkar inte med massa frågor.
för femtiomiljardrade gången, jag ogillar folk som säger en sak, å gör en annan sak.
speciellt om man säger att man ska höra av sig, de är väl endå a och o .
blir de ändrade planer så hör man väl förfan av sig,
menmen, de är väl förfan sak samma.
börjar bli van nu.

förövrigt har jag ätit mycke popcorn och mår illa somfan.
trött så de värker inom mig, så trött så jag gråter. dags för sängen deffinitivt.

om någon har en ipod, som kan tänka sig att komma hit och hjälpa mig med den, slå en pling. innan torsdag.
behöver hjälp med att lägga in musik bara, jag fattar inte? och ingenannan fattar heller.
godnatt allesammans !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0