fan va underbara vänner jag har !!

sara och denise, ! vilka underbara människor ni är !
ni har gett mig så bra råd idag !
jimmie och linus gav mig också väldigt bra råd! tack. ska verkligen tänka på de.
ni ser de utifrån ett annat perspektiv. ni alla påstår samma, så jag antar att de stämmer också !

har varit med malin idag :) de va trevlans.
synd att jag e så jävla seg nu förtiden. blir trött hur fort som helst.
så jag kan möjligtvis ha varit lite tråkig, men whatafuck. hahahah.

nu äre fanimig sovdags snart !
håller på och pratar med miek, alltid lika trevlig, de va dock ett tag sen :) men aa :D
måste få tag på min sis också ;o shit !
men de är ingen brådska än så länge ..


crippa ! jag behöver inte nämna dig ens en gång, för du är alltid snäll mot mig !
du ställer alltid upp och finns där för mig ! en fet puss <3

nee nu ska jag varva ner lite till å sen blire sängdags !
godnatt på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0