FREDAGSMYS!

shit vilken trevlig dag.
sovit mesta dels tills jag började göra mig iordning.. skulle iväg till min käre denise :)
väl framme, shit vilket område, HAH vimsade runt där rejält asså. herregud. men men :) hittade rätt tillslut iallafall :)
satte oss och käkade supergod mat som denise hade lagat wiie :)
efter käket så drog vi till haninge centrum, självklart massor med slir och sladd påväg dit,
drog till systemet å köpte dricka :) wiie.
hem igen och satt självklart å drack drickan :) as trevligt.
kolla på världens sugigaste film också :D men med trevlig sällskap så fungerar allt !
spelade senare kort å grejer :)
jag har haft sjukttrevligt, även fast jag va lite småseg å sånt där skit :) woalla
glömde nämna att jimmy och kenta va med :) hahaha. robin kom förbi en sväng också höh

kenta, de är krig nu :) bara så att du vet.
ska lägga mig i sängen, eller jag ligger ioförsig redan i sängen, men ska sätta på en film strax
den jag somnade till igår, hann inte seklart :P hahah...




hhahha , har världen snyggaste bild som kommer komma upp på både facebook och bloggen så fort min print knapp funkar :) då jävlar !! .

godnatt allesammans. pöss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0