fullerulle hela dagen !

lite kortfattat eftersom klockan börjar drasig xd ioförsig är de fredag.
men man kan även va trött på fredagar. å sen så råkar ju jag ha helg varje dag, så fredag är inte lika speciellt för mig som för alla andra.
hur som helst !

dagen började med finbesök från västerås :D käre jenny är hemma å hälsar på lite

såå kul och träffa dig, de va ett jävla bra tag sen :D
spö i både sjunga och kort fick du mohaha ;p
hade iallafall jättetrevligt !

sen blev de iväg å köpa käk, plockade upp crippa på vägen..
har legat å glott tv/film, myst å haft de allmänt bra !

skjussade precis hem han, samt hämtade pappa i samma sväng från staden :)
han har varit inne me jobbet å partajat.

nu närmar de sig lite sovdags för mig tror ja :) får se hur trött jag är,
har fan sovit en del ikväll moahha fööööörlåt.

men godnatt anyway!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0