fyfan va illa

jag har världens jävla äckelenergi och känner att jag behöver komma ut och göra något,
tillslut kommer jag fram till att jag ska åka till sara, eftersom att jag e trött på att vänta på folk,
har fått vänta på folk hela dagen å sen blir de endå ingenting.
min mamma och pappa har druckit lite, så dom kan inte köra,
min bror nörd som han är spelar med sin vän, och kan inte heller köra förtillfället.
då ringer jag sebastian, mitt ex. som har sagt att han alltid ska ställa upp och finnas där, sen om han inte har gjort de... de är ju en helt annant sak.
till en början när jag frågade vad han gjorde och vad han skulle göra ikväll så skulle han inte gör något alls,
sen när vi kom fram till att jag skulle vilja ha skjuss så va han helt plötsligt upptagen,
haha sånt där stör jag mig så fruktansvärt på, fan kör med raka puckar?
säg på en gång att du inte kan istället, eller att du inte vill....
all min posetiva energi dog helt å hållet å den återstående blev riktigt negativ energi,
och nu kommer jag sitta och störa mig på de här förjävels.
dels också alla dom fina orden du sagt och att du alltid ska ställa upp oavsett vad å allt sånt där,
de visar sig ju bara att va jävla bullshit tydligen...
du vet att jag skulle göra allt för dig, vad du än bad mig om,
jag pallar fan inte längre. fyfan...
UT bara, ut.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0