hahaha omog1

hahahahah!
de är precis de här jag menar, du är en av dom som är emot de, och nu gör du de själv...
de är precis såhär skitsnack börjar .. seriöst tänk efter lite.
och JA jag vet att de flesta grabbar saknar hjärna, men tänk med de lilla som faktist fungerar.
de är så fruktansvärt onödigt.
och till vilket pris ?
asså jag förstår inte, och vet inte om jag någonsin kommer förstå.
känns bara som sagt så jävla onödigt.

och att du måste skylta med de här andra, framför mig ? varför ? som om jag skulle bry mig ?
å nu tänker " men antagligen bryr du dig eftersom du skriver de på bloggen "
NEJ, de gör jag faktist inte. bloggen har jag för att skriva av mig, och egentligen är den inte till för att få läsare, sen har jag några läsare iallafall vilket e jävla trevligt.
men så är de.
blir så trött på en del beteende bara.
vissa ändrar sig aldrig. de flesta ändrar sig aldrig.

just nu har jag lust och köra upp den största jävla gurkan rakt upp i anus på dig


nu har de hänt ytterligare en grej.
dagen har endå sugit snopp. så varför inte att  den suger hårig pung också ?
jävla idioter.
man behöver inte va allanballan inför polarna, speciellt inte DU nr 2,
fan va arg jag e just nu.
kunde ha gått smidigt till,

men såfan heller.
starta inte krig med ida schmidt.
de är ingen som klarar sig levande.
hejd

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0