HEEJ ALLESAMMANS !

hahaha fan vilken skön dag !!
vaknar upp, måste ta tio i ett bussen, börjar röra mig mot huddinge,
ska träffa beeeeeich !!

träffade bea kirra lite grejer, hann med donken också :)
rörde oss mot pendeln ;p mitt tåg gick typ fem minuter efter hennes, så jag väntade,
men då kom jag på att monster terroristen kling hade sätt att jag va i huddinge och ville träffas en snabbis, haha så vid tåget..
träffar jag då kling

hahaha kul och ses efter alla dessa år, hahah xd
han gjorde även så att jag missade mitt tåg wiie,
men sen åkte jag till årsta berg, och tog spårvagnen till alvik, och gick till pappas jobb och höll han sällskap tills han slutade:)
sen åkte han och jag hem tillsammans !
hinner bara komma innanför dörren innan jag ska iväg och handla med mamsen,
men nu är jag äntligen hemma ! :)
har fanimig varit en lång dag idag ahahah..

imorron blir också en ganska lång dag kan jag tänka mig :)
ska träffa denise och hennes kompis i haninge runt 11 :)
wie, sen till är resten ett mysterium mohahaha...

ska glida ner å äta nu, hungrig som ett as !
tjingling


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0