hhahaha då va allt förstört igen

jävla cpskadade människor.
seriöst. vafan lider ni av?
störda jävla fel i huvet är vad ni har, vet inte om eran hjärna har hamnat i någon jävla stavmixer,
eller varför inte en micronvågsugn och ba sprängst? splasht på väggarna,
okej helt överdrivet, HAHA men de fick mig att må bra iallafall, de är sjukt
hur som helst.
en BRA vän, är en sån jag litar 100%igt på.
de är en sån som ska ställa upp, om möjligheten finns.
man kan alltid finnas där och prata iallafall.
och det största jävla faktumet MAN SKA HÅLLA VAD MAN LOVAR.
de är seriöst något jag stör mig så fruktansvärt på.
man säger en sak, å sen ? försvinner den bara ur världen eller vadå ?
asså jag vet inte.

dra seriöst åt helvete. orkar inte med dig nå mer.


har bara tillgång till 3 jävligt jävla bra vänner.
å de är denise, sara och bea.
vet inte om de är dom enda i hela världen att resten är seriöst störda i huvet,
eller om jag bara har lärt mig känna fel människor.
jag brukar inte lägga energi på sånt här, men nu gör jag de.
för sånt här suger så onödigt mycke energi ur mig.
WHATTAEEVAAH ? vet inte om jag överreagerar lite.
1gång okej. 2 gånger vafan 3 gånger vafan skärp dig? 4 gånger då äre kört.
du är typ på 52gången ?
är jag för snäll kanske.
sktisamma,
jag ska iallafall ha en jävligt bra helg.
hoppas ni får riktigt dåligt väder i stockholm :)
ska sovish
tjao

Kommentarer
Postat av: denise

auw tack gumman för delen i inlägget där du sa att jag är bra vän.



för resten av inlägget är min kommentar: SPARKA HAN I SKREVEEEEEEETTT!!!



sådär nu har jag avreagerat mig lite:)



pussokram

2010-03-12 @ 18:16:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0