ida goes happy !

grrr, crippa, en riktig fräshing.
har precis skjussat hem honom :)
vi har kollat tv och film :) mysit och massa kul.
alltid lika kul och vara med han ! wie <3 har en riktigt bra känsla i kroppen !
men den dog, när vi skjussade hem honom, och såg en tjej ligga i fosterställning helt borta.
och de står en bronto fet stor jävla as big kille brevid och typ råglor, och sen när vi åker förbi ( för att vi ej kopplat än ) så börjar han springa, och sen försvinner han, sen nu efteråt förstog man, å fan va ont i magen jag har,
ni som känner mig vet att jag skulle göra jävligt mycke för en random också, och änu mer för mina vänner,
bangar inte på något och vill bara hjälpa till .
tanken nu efteråt känns jätte jobbig. så jag ska fanimig försöka undvika och tänka på de,
och tänka på den superduper fina kvällen istället (=

puss på dig sötaste !

ska kolla lite tv, nörda msn, smsa med min sötnos och aa (= sen tagga säng
godnatt ;p

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0