IMORRON SMÄLLER DE !

wiiie, hoppas birkisen har saknat mig lika mycke som jag har saknat henne HAHA vilket hon inte kommer ha gjort,
men längtar somfan,
imorron åker vi upp och åker skidor över helgen. så kommer förmodligen hem på söndag kväll.
ring fan inte i onödan, ska bli jävligt skönt att komma ifrån allt ska jag säga er.
de är EN som har undantag å ringa på lördagen ;) å du är fullt medveten om vem de är :D MOHAHA, jag ska inte chicka, DE ÄR DENISE <3
för bästaste bruden fyller 17 år wiieho.
å tyvär så åker ju jag bort :(
HA DEN ÄRAN I FÖRSKOTT !(=
världens bästa tjej (=



hur som helst,
dagen har varit skita underbar, men världens finaste väder.
hoppas vädret följer med oss upp till tha fjäll.
hörs typ inte nå mer :D men godnatt ialalfall <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0