jävla idiot

sista droppen föll nyss.
fyfan säger jag bara. tänker inte ens skriva mer, för de är du inte ens värd!


dagen har varit najs utöver de, sovit bra länge, varit iväg en sväng vilket har varit skitnajs.
har fixat lite andra saker å sånt :)  superduper.
blalabl kommer inte ens ihåg mer, är så trött men de är väl bra
har skit ont i halsen vilket suger anus. MM linus.. jag skrev anus..
haha, sen har jag ont i mitt infekterade öra.

jag hatar att jag inte lyssnar på människor jag litar på,
för de visar sig att ni jämnt å fucking ständigt alltid har rätt.
att jag gjorde de där, jag skulle aldrig gjort de, de är därför du är mongolid nu.
fan också,
eller andra saker.
äsch, pallar inte,


imorron blir en ny dag,
en jävla trevlig dag hoppas jag på :) wiiie. ser fram emot de somfan .
ska hem till denise :)
resten får ni veta imorron ;)
puss på er. godnatt solong suckers.

Kommentarer
Postat av: Niclas

Tänker på dig

2010-03-05 @ 00:33:19
Postat av: ida

<3

2010-03-05 @ 11:20:11
URL: http://idaschmidt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0