manboy

shit, dag igår slutade jätte bra!
smsade med en redig gullklump !

men däremot har jag drömt as konstigt, så jag vaknade upp lite halv irriterad.
senaste två veckorna... den sista jag pratar med typ, sms eller msn, vad som helst.
den har jag drömt om,
förutom idag typ, hahaha, drömde om jävla snorungar som man vill slita huvet av :)

faaan jag e trött asså, även fast jag e för pigg för att kunna somna om . jobbigt läge.
idag får vi se vad som händer.
skulle väl träffa sara en snabbis :)
sen kanske crippa? om inte de kenta jimmy och denise ? va vet jag .
om de skiter sig så kanske de blir en annan polare, mohaha.
hoppas man pallar.. annars blire väl hemma och slappa.
asså senaste månaden... jag sover hela tiden ..
vet inte vad de är för fel på mig.. gah

fan också, nu börjar jag bli riktigt hungrig, men jag skriver mer sen xd hahah.
puss haaj !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0