min lördagskväll !

sara följde med mig hem :)
hon skulle va med linus :) fast eftersom jag har varit med dom nästa hela kvällen så kan man ju säga att hon har varit med mig (a)
vi hade lite tjejsnack ett tag vilket kändes as skönt !.
prata massa blajja om idiotiska människor :)
alltid skönt å rensa huvet, och speciellt om man märker att jag inte är ensam om att tycka som jag gör
pontus, lars-åke, jimmy, bodill, adam :) och sen jag dåra :D
" jessica " hahah axd

de har varit en toppen kväll, vi har spelat spel, sjungit massa singstar,
skrattat somfan, haft hur kul som helst,
känner att jag e as trött och orkade inte med allt ljud och sånt (a) så jag gick upp på mitt rum.
lugnt och skönt.
vet inte om jag ska sussa nu. eller sen, de får vi helt enkelt se.

måste ner å låsa dörren nu iallafall ;o

btw, HATAR DISSAR, folk som inte kan svara i telefonen eller på sms, ska fan inte ha någon jävla telefon !
sebbe, crippa, david, bea ;o denise, nattis, jonte, okej, några kanske svarar, men de är fan så sega ni är . fiifan. :D
hahaha.
men skitsamma ;p som sagt.. dörren va de.
godnatt ;p tack för en toppen kväll ! filmer kommer på fejjan sen ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0