onsdagskvälls inlägg ! :)

wiiie,
jag e så glad över min finfina piercing :D hahah denise är så gullig, hon ville inte titta på pga svimrisk ;o
så liha fick stå inne med mig haha, goodie stöd, nej men de gick fort och va rätt smärtfritt :)
hahaha
första bilden på piercingen tagen av självaste denise ! :)

hahaha xd

va inne vid medis och träffa bea en snabbis, stal ju hennes legg häromdagen :)
så jag lämnade tillbaka de nu :)


hon e bra söt hon (= rolig också hahaha xd

kom hem kollade lite tv, och nu sitter jag här,
e fanimig halvdöd, gick upp 8imorse, hahah .
så tror de blir sängen snart faktist :) vi får se, ska kolla lite mer tv, lite mer dator, sen är de dags :)

nu ska jag och min piercing glida vidare tjing ;p

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0