så tröööööött på de här!!! ...

hahah något jag satt och tänkte på när jag satt och kollade på tv va hur jävla cpsämst de är att bli sårad.
att förlora någon man en gång har älskat så fruktansvärt mycke.
en gång hade jag en pojkvän.. som va heela mitt liv,
våran fina saga slutade för ett tag sen,
å de sårad mig frukansvärt mycke, jag åt inte på en månad, jag grät så jävla mycke att jag tillslut inte hade några tårar kvar, mina ögon svullnade igen, jag gick ner jätte mycke i vikt, fick ett tomrum inom mig som jag aldrig trodde skulle kunna fyllas igen. ville inte gå ut, hade ingen lust med någonting.
hur svårt och jobbigt de än var så är man tvungen att släppa de och gå vidare.
alla som behöver gå igenom detta, asså jag tycker de är så fruktansvärt tråkigt,
de behöver inte vara en pojkvän ... jag har en kompis som har en mamma som gick bort för något år sen.
skulle min mamma dö så skulle jag inte vilja leva längre, för hon betyder verkligen A-L-L-T för mig,
en sån sorg skulle jag verkligen inte kunna klara av, min mor far och bror är dom som verkligen står mig närmst om hjärtat.
sen har jag självklart vissa vänner som också står mig jätte nära, som betyder jätte mycke för mig,
och ja.. visst de är jätte jobbigt och förlora en bra vän som jag gjort någon gång också.
de jag bland annat vill komma till med de här inlägget att jag e så trött på folk som bara klagar hela tiden, ser problem med allting, och e allmänt tråkiga.
jag har en vän som gick bort i agusti 2007,15 år gammal, de är förjävligt.
ta vara på tiden och försök va glad å posetiv,
orkar inte med all negativ energi.
jag har hittat dom som verkligen betyder, å dom jag älskar.
om du inte redan gör de så tycker jag att du ska börja leva livet, NJUT framförallt, va glad att du fortfarnde är vid liv...


hur som helst
idag har varit en slapp dag,
har faktist varit jävligt skönt.. känns som jag e påväg att bli sjuk igen,
känner mig helt segdeg i kroppen,
huvet hänger inte riktigt med heller..
menmen :)
shit happnes when you party naked, hahaha
ska kolla lite annat nu,
hörs väl kanske senare :)
pöss
och btw, SKÖT ERAT EGET, sluta försök bestämma över någonannan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0