shiiiieat

fick värsta smärtan i min vänstra axel precis, woaff de va ju inte de skönaste jag varit med om direkt ;O
OCCCCH juste appårpå ..
tog ju hål i öronen för ett tag sen asså flera. och bland annat i övre örat,  å de har varit så jävla übersvullet och infekterat ett bra tag, sen satte min mamma på någon mirakelsalva så svullnaden har gått ner, vilket e förbaskat tur.
för asså örhänget va som inträngt i huden, knappt så de snytes, blev värsta märket.. blev alldels för trångt helt enkelt :)
så nu passade jag på och byta örhängen, men de va lättare sagt än gjort kan jag ju säga.
ville testa själv först. vill inte att någon ska peta. om de ska göra ont , så vill jag skapa smärtan själv, annars får jag ba damp typ :D hahaha å jag försökte å försökte, men den där skiten sitter verkligen som berg.
efter ett tag bad jag min mor om hjälp.. hon fick inte heller loss dom..
okej att örhängena ska sitta fast liksom, men om man vill ta bort dom så måste dom ju förfan kunna låtsna, hahaha.
menmen, jag fick gå ner till brorsan, självklart vare svårt å få tag å grejer, men han fixade de ganska lätt. :)
men fan va jag svor.
har tagit ur dom två veckor förtidigt egentligen ;O men de är skitesamma för min del.. nu jävlar ! :D mohaha.

annars har dagen varit ganska lugn.
tagit en promenad till centrum, varit å handlat lite.
mått illa och haft skit ont i magen ioförsig, men de är väl en annan femma.
skönt med slapp, i helgen blire hårdlir ! :) så måste vila upp mig ;p

kvällen är lite oplanderad, har lust å gå ut å ta en promenad till. lite friskluft sådär...
=) annars så.
ny dag imorron ;p

pusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0