simply the best

gaah,
dagligen påminns jag om VARFÖR !
å jag e fan glad för att du gör mig den tjänsten, annars skulle jag trassla mig tillbaka änu värre ner i skiten.
jag har många fina vänner,
just nu tänker jag på en speciell !
du bryr dig, du förstår mig, du vill mig väl,
som jag tidigare råkat skriva.
du gör inget fel, allt är bäst med dig,
å de är så jävla skönt, att de finns en sån.

vet att folk kommer hoppa på mig å fråga, är du kär? har du ny pojkvän ?
nej och nej.
de är bara en jävligt jävla bra superskitbra kompis !
när jag pratade med dig idag så tänkte jag på inget annat än just dig,
inget känslomässigt än en gång.
men de va så skönt, att för en gångs  skull kunna sväva iväg från all skit.
å jag önskar på något sätt att fler skulle kunna ha den förmågan,
att prata om allt annat än all skit som är runt mig just nu
som respekterar och ja..

har också sätt avatar precis.
den va faktist bra.
inte SKITA ASA BRA men den va faktist bra :)
nu är jag än en gång lite rastlös...
får se vad jag hittar på för bus.
tjingling pöss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0