solen skiner!

cuz my hearts belongs to you, my love is pure and true,
there is nothing i wouldent do for you.
i love you so much it hurts.
can you take me high enough,
i remember the thing that i loved so much...

woalla. skönt väder, man blir kär i varenda motsatta könet. så påverkad är jag .
nej men, fyfan vah härligt att solen skiner.
varit iväg å fixat en present till min älskling och hennes kompisar.
sen drog jag till brorsan, dom spelade fussball :) fyfan va sugen man blir på å lira, OCH FYFAN VA KUL DE ÄR .


och jag la mig å slappa/sola innan jag joinade fotbollen :)
bra länge sen jag spelade asså, men lika roligt fortfarande.
vet inte om grabbarna inte vågade gå på mig, förutom SEBBE HAHA
drar i tröjan å grejer, allt för att man ska ligga ner. fyfan.
men jag klarade mig undan rätt bra endå :)
gjorde finfina mål också wiie.



sen blidde de donken :)
erika oscar sebbe tony


haha sebbe alltid lika snygg.



hahaha tony.. jag sa ju att jag skulle lägga upp den :) hahah.
varsegod xd




och min superschnygga bror :)


efter donken så drog alla åt varsitt håll typ :)

fikade dock med erika och mamma i centrum, åt glass. å nu har jag ont i magen =(
blblba, ska glida vidare, hörs senare xd pöss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0