TJA ALLA GLADA! :D

min älskade sara har räddat min kväll.
hon är alltid lika rolig å vara med även fast de va lite halv segt idag, HAHA.
men jag diggar henne enormt, hon kan va hur dum som helst å jag kommer fortfarande tycka om henne :)
hennes syster är också en enormt trevlig och rolig människa :)
och för att inte  glömma den lilla plutten där hemma :D en riktig mumsbit

gick ut med hennes hundar.
då jag har råkat prata med mitt ex sebastian tidgare idag då han va hoss en vän jocke.
å jocke å sara bor jätte nära varandra, så gick vi förbi jockes hus, så tittade sebbe ut å vinkade till mig, lite gölligt.
hgahahaha helt random. såg hans bil också, lite roligt.
hur som helst.

kom precis hem från frodde.
e sjukt trött.
funtar starkt på sängen faktist. ska ba äta lite tjockisgott först.
sen blire sängen.
massagen va as skön btw. tack snälla <3
hejsvejs lingonpastje :Dgodnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0