TRAAAAAAAAOMUA

shit... asså jag tycker inte om sånt här för fem jävla öre.
jag behöver något som e sjukt HÅRD och fanimig kan va elak utan att bry sig :)
snarast..ahahahah jag kommer inte överleva i dagens samhälle, jag kommer seriöst bli överkörd om jag inte skärper mig å de suger ju A-N-U-S
haha mycke som suger anus vettni...

tråkigt att de ska va så jävligt mycke tjaffs...
jag försöker ha de så tjaffsfritt som möjligt.. men ibland funkar de bara inte när man har vissa andra pajjsar som inte gör något annat än å tjaffsar? vad vetjag ...
hur som helst...

sov typ fram till fyra? eller något, eller jag va vaken ytterst kort stund imellan, vetifan hur jag lyckades sova så förbaskat länge, gick ju endå å la mig vid typ ett eller något... men men
sen blev de rediga snabba puckar...
in i duschen, skulle va hoss mina kusiner klockan 6 :)
käkade as god middag, as god efterätt , as gott fika, jätte gott allting.
nu ligger jag här äckligt mätt, :D hahaha . men de är väl bra de...
bättre att äta än att inte äta. som jag brukar kunna va bra på.

funderar på att dra på en film faktist :)
hade velat hitta på något ikväll, men de jag ville göra gick inte, å de jag gjorde blev de :)
ändrade planer helt enkelt.
kunde hakat med frodde på partaj, men de blev helt fel tajming, hahah, får se om denna brud kommer hit :) eller om hon rådissar mohaha nej men :) aaaa

hörs väl imorron antar jag :)
PUSS godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0