underbart jävla väder ! :D

har precis kommit in från en superduper skön vårpromenad med mammsen,
varmt som fan nu, om man jämnför med tidigare dagar.
kände att jag ville va lite ifred och njuta av vädret eftersom att de får mig att må jättebra, så jag lämnade mina telefoner hemma,
vilket va ganska tur, för dom va sönderterrade båda två.
å de va två sms där som jag inte va så jätte förtjust i .
båda smsena va från två personer som jag bryr mig jätte mycke om.
å de kändes på något sätt som dom ifrågesatte sin värdefullhet eller vad man nu ska säga.
som om dom tvekar på att dom betyder något för mig,
å jag känner att ni borde veta eran plats båda två :) för ni är lätt topp 5 !

förövrigt så känns de som om jag har mera ögon på mig nu,
folk har koll på vad jag gör.
en del grejer kommer jag knappt själv ihåg å så blir man ifrågesatt, men jag måste ju få umgås med vem jag vill utan att folk ska bli cpiga, eller prata med vem jag vill..
sen är de ganska stor skillnad på dom två faktorerna " umgås, och prata "
men de är skitsamma.
sen är frågan, är jag en dålig vän om jag går emot de där ? asså gaah
många tankar som snurrade i mitt huvud, så min underbara promenad krashade så fort jag kom hem :D
hahaha nu låter de ganska grovt, men de är inte så illa, men E-N-D-Å, ska dricka lite fanta exotic och nörda lite dator så blire säkert bra :P

HAHA skitbra, solen ligger på på min sida, blir som bastu i rummet, när jag redan har varmt innan liksom,
har bland annat choklad som ligger här inne, AS MAJSIG ! helt smält typ.
helt ointressant, men anyway.
hörs later, tjao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0