WIIE

min lilla ängel i smyg !
seriöst, den här grabben, han får mig på topp när jag är som deppigast.
alltid bra svar på allting. skitbra råd
asså skulle kunna sitta här i femtio år och bara skriva bra saker om david.
men nu råkar jag va lite trött, så jag orkar inte de.
men vill endå ägna detta inlägg lite åt honom,
därför han har verkligen fått mig glad på riktigt ikväll. vilka ytterst få brukar kunna få.
och de är inte bara ikväll, de är flera kvällar och dagar han har räddat mig från all depp och ångest å fan allt vad de nu är (= har sätt dig en gång. hade jag vetat de jag vet idag hade jag hoppat fram å gett dig en fet bamsekram!


honom hoppas jag att jag och ni får se mera av, för han är verkligen en mycket fin och bra kille, på alla sätt och vis !

min hjärna håller på och mosar ihop sig totalt.

btw, hahaha min sniffa <3 mig, har blivit lite halvt beroende av den igen, å de suger ju hahaha,
skitsamma, så fort mr g loggar så joinar jag sängen :) men än så länge e han kvar wiiiehoe (a) <3
men annars, godnatt :D pUUSss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0