yeeeah :D

hmm :D vaknade upp jätte skönt idag... min telefon har varit brinnande idag, har fått hur mycke samtal som helst ;o känns helt wierdo, men endå :) lite småroligt sådär ..

btw;o min favoritdenise fyller år, å ska ha folk hoss sig ;o meen troligtvis är jag i fjällen då, å de suger ju anus... :( tråkigt värre... menmen, vad ska man göra?
sara sov över här, så har sjungit lips med henne :) hahah så tråkigt å köra mot henne för man förlorar så jävla hårt :D
betydligt mycke roligare och köra mot mig bror för då utklassar jag han :D mohahah
kyl och frys killarna är här och installerar vår nya kylåfrys :) woalla
aa vet inte vad jag ska hitta på annars idag.
känner för att bara slappa fakitst. e lite halvseg ikroppen sådär
fast om någon pallar prommis så slå en pling :) kan va najs ..
ska äta glass snart HAHA fan va gott.
väntar bara på att nissarna ska flytta på sig :)

föresten så är de kul å se hur många de är egentligen som bryr sig om mig bara de att man inte alltid märker de.
wiie :) puss påer. ni vet vilka ni är :) pallar inte rabbla namn . mohah.

men men, ska glida nu, hörs sen :) puss

Kommentarer
Postat av: Denise

Hoppas du kan komma... Annars kanske vi kan titta film i helgen ju? :) du är min favvvvooorit idaaaaa! <3

2010-03-02 @ 16:40:33
Postat av: ida

hoppas jag med :(

jaaa de är klart vi ska :) hihihi.

favvo <3

2010-03-02 @ 23:07:11
URL: http://idaschmidt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0