YEES fick loss den !

mohaha, fast jag fick inte loss den själv (a) har hållt på hela dagen, sen kom pappsen hem (a) då gick de skitbra
hhahah bytte till min självlysande piercing.
så roligt när jag skulle visa mamma och pappa att de lös. så gick vi in på toa. HAHAH. så hade den inte varit i ljuset, jag ba men vafan, titta närmare då, HHHAH jag och mamma krockade, å fyfan va vi garva,
pappas kommentar " men shiet ni är ju från samma planet " HAHA, de va så kul,
äsch, :D

men nu sitter den där iallafall :D
nu har jag fan planer fram till måndag, å de ska bli sköönt somfan !
mycke shopping lär de blii <3
vet inte riktigt vad jag ska skiva, lite stopp i huvet, men hörs la lite senare;p tjing

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0