vilket jävla liv man har....

HAHA fyfan.. är de såhär vuxenlivet ser ut ? gu va jag önskar jag vore barn.
upp 05.30 varje jävla vardag, fixa sig snabbt som attan. sedan iväg till jobbet 1+timmes restid, jobba som en jävla åsna för att få cash till att överleva.
dagen slutar vid 17.00 är hemma strax efter klockan 6 om allt går som de ska, är ofta vrålhungrig vid denna tid och önskar käket vore klart när jag kommer hem, vilket de oftast är...
äter, går upp, tar bort sminket fixar tänderna, lägger mig i sängen och tittar tv, och innan jag vet ordet av de så har jag somnat... sen ringer klockan och man vaknar i panik, å sedan är de samma procedur dag efter dag... herregud? är de såhär de ska va..? så får man en jävla piss lön också hahaha, whaa?
helgerna är inte ens att tala om, de är en fet återställare efter veckans hårda arbete, men pallar ju ingenting hahahhaa

shiet måste packa ner lite skit, ska åka till vallen och kolla på när crippa spelar match, samt möta sara som ska hålla mig sällskap i detta pisskalla vädret (= PUSS <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0