shiiet

så boooring,
har varit sjuk, äter fortfarande pencilin, även fast de känns bra. men man blir ju fanimig deg somfan av de,
pallar inte göra något.
är ensam hemma just nu, crippa är på krogen och firas av sina polare (=...
suger å vara ensam hemma, önskar jag hade sällskap ..
har ioförsig maffiozoh och brummis.. men vill ha crippa här å krama på,
behöver han, e fett nere å grejer, en kram skadar inte,
gav ett försök och hitta någon att träffa, men dom flesta ska ju ut å grejer, asså ... man pallar ju inte. inte nu iallafall..

någon som iallafall glädjer mig är att maffiozoh har börjat äta mera nu ...
han smaskar i sig linser precis nu :D de är lite roligt faktist (=
gaah,
älsko är hemma senast vid 3 sa han ..
längtar sååå. behöver kramas, bara han inte e fullis, då får han sova på soffan (= HAHA skoja bara,
nej men fan, har ont i bröstet aj aj,
ska kolla tv nu å fortsätta prata med wiggan på messenger ;p
hööööörs
min favvvvvvoooo <33 miss you B

Kommentarer
Postat av: denise

hej!



jag saknar dig! :) <3<3<3<3<33

2010-10-08 @ 11:28:00
URL: http://ddeenise.blogg.se/
Postat av: ida

saknar dig medd <3<3

2010-10-13 @ 19:14:33
URL: http://idaschmidt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0