vilka jävla pajasar hahaha.

asså dagens doktorer... har dom fått sin " licens " eller vad man nu kallar de för.. i ett jävla flingpaket eller?
jag är inte den första. har hört andra råkat ut för precis samma, å då undrar man ju, vad är de för jävla fel på dom ?
de va ju såhär.. jag gick ner till vårdcentralen än en gång för att jag skulle kolla vad som va för fel på min hals.
å vafan, jag går ju inte dit för att fördriva tiden ? antagligen går jag ju dit för att jag känner att någonting är fel med mig...
jag går dit, blir inropad av polackkärringen. hon känner å klämmer lite.. säger att mina mandlar ser lite större ut än dom ska. men att de kan bli så ibland.. de är ingenting man gör något åt ..
å tro mig, jag har haft svullna mandlar förut? de känns inte som att svälja taggtråd.
så jag frågade om jag kunde få gå å göra ett halsprov. å de tyckte ju hon då va väldigt onödigt.
jag frågade igen, om jag inte kunde få gå å göra ett halsprov. vill veta säkert vad de är för något.
hon tyckte fortfarande de va onödig tid, att jag skulle gå hem och  vila istället.
sen tänkte jag lite fula ord som " din tröga idiot. jag vill göra ett halsprov. vad är de du inte förstår ?" men sa lite mera, jag vill göra ett halsprov, och tänker inte rubba mig från stolen tills du skickat iväg mig till labbet...

efter mycke gnäll så fick jag gå iväg till labbet och göra ett halsprov som jag fick tjata mig till ..
å de visade sig att jag hade HALSFLUSS... vilket jag nästan kände på mig,
sen när jag kom tillbaka hade hon de där fula flinet och försökte förklara bort sig.
vafan att man ska få tjata sig till grejer?... de är väl bättre att man tar de säkra före de osäkra.
som tur är jag bara 17. tänk om jag hade fått betala pengar för de här? varit en mespropp och gått hem...
sen måste tillbaka dagen efter för att de antagligen blivit värre.. betala änu mer pengar.. vad äre för jävla tjuvar?

sen kom en annan korkad grej ur hennes polska käft...
hon tyckte inte jag skulle äta pencilin ? varför ?
okej.. jag har ätit pencilin i ca 2 månader snart. för andra " sjukdomar " men vemfan avråder än att käka pencilin ?
halsfluss kan leda till riktiga läskiga saker om man inte får medicin. '
sen är de ju en annan sak att mina njurar/lever tar stryk, men hellre att den spökar lite att man får hjäninflammation och sedan blir helt brainDEAD.

nää fyfan, blä på dagens läkare. ( har blivit hemskickad flera gånger, detta är inte första )
min älskadefinaste pojkvän kommer strax :) så ska tagga ;p
vi hörs :D pöss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0