Tjenää

JAAA ni, förstår mig inte på denna blogg app, har försökt skriva hela dagen... Men kommer liksom inte in på skrivar grejen, har en aning om att det kanske kan vara att jag inte loggat ut? Kanske så inte vem som helst ska kunna gå in på bloggen och skriva... Dagen började iallafall helt okej... Slutade med sen att jag gick hem ifrån jobbet för att jag mår as skumt... Känner mig yr, kallavettas, med mera... Aslan har varit hemma med mig och hållit mig sällskap!! ( min hund) sen va jag tvungen att gå till min mor och far då min Christoffer hjälper dem med badrummet då han är plattsättare! Så nu är se kakeldax!! Kom hem precis nu och känner mig fortfarande dålig.. Vi får väl se hur resten av veckan ser ut!! Krääääm


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0